wtorek, 8 października 2013

Złote kopytka.......

Pozostając w......tematyce świątecznej ( choć cały czas mam w tyle głowy.....zbyt wcześnie! ),
przygalopował konik...powstała złocona ramka, z koronkową, delikatnie złocona obwódką i konikiem o złotych kopytkach :)

Motyw konika dość często pojawia się w naszych domowych dekoracjach. I tu oczywiście (tak jak w poście poprzednim) nie musi to być motyw świąteczny.
Ja lubię koniki przez cały rok, choć przyznam, że im bliżej świąt to bardziej....
No i oczywiście będzie do nabycia TU

Złoty konik już stoi, a oprócz tego wykombinował się też bardzo odmienny w stylu ( przyznacie, że jeszcze chyba nigdzie takiego nie było :), obrazek z Gwiazdorkiem :)
Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że nie wszyscy wiedzą kim jest Gwiazdorek ( ja jako poznanianka nie mogłam nazwać go inaczej)......niniejszym oświadczam, że to Mikołaj.
Zresztą zobaczcie......
A, i nie jest to ciemnoskóry Gwiazdor :), tak miało być, dla efektu :)



I tyle na dzisiaj, właśnie wyszło słonko.....idę się nim cieszyć.
A następny post będzie jesienny :)
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających, Marta :)

25 komentarzy:

  1. Marta - konik rewelacja, bardzo lubię ten motyw, choć na razie koników w domu brak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne sś Twoje dekoracje świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Konik uroczo Ci wyszedł....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam, to te moje Mustanki ino na biegunach :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ino motylków brak :)
      Ale może będą następnym razem, też je uwielbiam :)

      Usuń
  5. Konik cudny! Piękne te Twoje obrazki!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyczarowałaś cudowne obrazki,a konik jest absolutnie całoroczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj jestem tu pierwszy raz ale mnie zauroczyło i gdybym nie zaglądała do Ulencji nie trafiłabym tak szybko do ciebie bardzo piękne prace wykonujesz ja zatrzymam się na dłużej u ciebie a i zapraszam do mojej babcinej krainy buziaki ślę Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapraszam i zajrzę do Ciebie również :)

      Usuń
  8. Bardzo lubię takie romantyczne motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny obrazek, ale widze ,że nieraz juz tu bylam i podgladałam. Teraz bedę stałym gościem jesli pozwolisz, pozdrawiam,Jolka

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie jest po prostu przecudnie;)Nigdy i nigdzie nie widziałam takich prac.Masz nieprawdopodobne zdolności i wyczucie smaku.Kurcze do to dla mnie prawdziwe rękodzieło;)
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No teraz, to ale mi dałaś....biorę się do roboty z podwójną energią :)
    Dziękuje Ci bardzo :) i cieszę się, ze do minie zaglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace tworzysz! Konik jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A wiesz, że mnie się konik w ogóle ze świętami nie kojarzy? :) Coś ze mną nie tak?


    P.S. Motyle są bardzo przyjemne jako ozdoba :) myślę nawet, że dość łatwe do zrobienia ;) jeśli się ma ochotę...

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie, ja też tak sobie myślę, że właśnie konik jest fajny bo taki uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sprawie piór masz rację... kurz to ogólnie jest zmora wnętrz... często oglądam jakieś cudowne inspiracje... i potem sobie uświadamiam, że kurz może zrujnować wszystko... coś pięknie wygląda... ale co z tego, skoro musiałabym z miotełką sterczeć non stop... :)

      Usuń
  15. Podobają mi się te prace. Świetny pomysł na ramkę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, zawsze czytam je z ogromną radością.