czwartek, 28 listopada 2013

Inspirowane.......Świętami :)

Inspirowane świętami......zapachem pierniczków i może.....odrobinę Skandynawią :)
Ale przede wszystkim....marzeniami.
Z odciskiem gwiazdki, z malowanymi wzorami (jak lukier :)), no i w różnych odcieniach brązu (jak słodziutka czekolada:)).
Czyż takie apetyczne ozdoby na choince nie dodadzą uroku całemu domowi.....bardzo się starałam aby tak było :)))

Powstał zestaw 7 zawieszek, które można dowolnie łączyć.....zobaczcie moje propozycje.....

 No, troszkę tych fotek wyszło :)
Pozdrawiam serdecznie, a teraz idę pobuszować na Waszych blogach,
bo troszkę zaległości mi się uzbierało :)
Ściskam jak zwykle mocno, Marta :)))))





33 komentarze:

  1. Jak zwykle piękne :)
    Twoje dekoracje mają w sobie tyle uroku!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te zawieszki:)Ale u Ciebie zawsze tak jest:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Malwina ma rację - u Ciebie zawsze jest cudnie! Dziś jeszcze pachnąco:)
    Przepiękne zawieszki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż chciałoby się je schrupać, super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne, bardzo mi się podobają :), a czy to z masy solnej takie cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe :) bardzo, bardzo mi sie podobają. pasowała by z moimi drewnianym reniferkami i gwiazdkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marto tymi pierniczkami choć nie są do spałaszowania zapachniało u mnie w domu piękne ozdoby wykonałaś no wręcz cudowne buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo apetyczne. Właśnie piję kawę i chętnie bym schrupała te zawieszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne!
    Zaraz idę pokombinować, jak wianek na drzwi zawiesić :) Dzięki Martuś!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajniutkie te zawieszki, takie klimatyczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne detale, niby małe rzeczy a jednak wprowadzają w domu ten jedyny w swoim rodzaju nastrój.. :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mi się podobają, kolorystycznie i z lukrem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zawieszki zrobiłas, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te koronki. Gratuluję zdolności :) Ja nie miałbym tyle cierpliwości :( Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobają Twoje "pierniczki":)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne. Ja myślę, że taka choinka będzie zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze....Jak już u Ciebie świątecznie...Pa.....

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana czekam wciąż na Twój adres aby wysłać nagrodę :) będzie w sam raz mikołajkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie no... rzeczywiście jak pierniczki :) staranie się wyszło Ci i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejne cudeńka stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne, apetyczne i bardzo misterne :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne, na pewno będą cudowną ozdobą. Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne dzieła pierniczkowe!

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh i Ah :) :) :) zapachniały mi - bo ja za piernikami szaleję!

    OdpowiedzUsuń
  25. Najpiękniejsze jakie widziałam na blogach , marzę o takich dekoracjach , może zrobisz jakiś kursik , bo chyba umrę z ciekawości. Jeśli nie masz do tego głowy , to proponuję wymiankę , co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie zawieszki są piękne:) bez wyjątku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne rękodzieła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy one są do zjedzenia? Jeśli tak - to ja się piszę! ;) Wyglądają obłędnie... idealna ozdoba na choinkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, zawsze czytam je z ogromną radością.