niedziela, 15 marca 2015

Herbaciane róże.....

I znowu róże....miałam ochotę wypróbować wzór w kolorze....ale chyba się nie popisałam :)
Powstały róże herbaciane....znowu trochę w stylu angielskim. Oczywiście prawdziwe gęsie :)

Do tego dwie ramki i jeszcze ( tu można śmiało powiedzieć....kolorowe...),
pisanki z koronką i reliefem w niebiesko-brązowym kolorze.

Wiem, angielskie róże powinny być raczej różowe, ale co tam herbaciane jakoś bardziej grały mi ze świętami Wielkanocnymi.

A ramki, cóż taki przypływ chwili :), a może potrzeba by ze starych ramek bez uroku wykombinować ramki z duszą ?











 Ściska mocno i pozdrawiam, Marta :)

13 komentarzy:

  1. Piękne !!!
    A wśród angielskich róż wiele jest w barwach od bladożółtych, przez cytrynowe, herbaciane aż do pomarańczowych :)

    Ramki równie zachwycające...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieustannie zachwycasz mnie swymi pisankami!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. są przepiękne, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne, uwielbiam taki styl <3
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne:)))ale herbaciane róże zawsze są pomarańczowe:)))a te są takie delikatne,raczej białe:)))nieważne:))ważne że są przepiękne:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są żółte,a komputery często mają wpływ na kolorystykę naszych fotek :)

      Usuń
  6. Pomysł przedni, kupuje herbaciane , śliczne pisanki no i oczywiście ramki.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie cuda ostatnio robisz a ja nie widziałam?? Niedopatrzenie. Nastawiaj ekspres, jadę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pietyzm w 100%. Mi się za bardzo ręce trzęsą do takich wzorów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, zawsze czytam je z ogromną radością.