wtorek, 22 sierpnia 2017

Różane dekoracje....

No tak...trochę mnie nie było :)
W tym czasie dużo się działo...nadrobić straconego czasu raczej się nie da, ale myślę, że i tak troszkę Wam pokażę...
Dzisiaj...różana ozdoba na ścianę...przy czym nie jest to łapacz i nie jest to haft...popatrzcie...


Całość wykonana na hafciarskim tamborku, na tkaninie  w 100% lnianej z wyraźnymi wątkami.
Z masy plastycznej, malowane róże osadziłam na fastrygowanej firance i przycięłam do odpowiedniego kształtu, potem wszystko przykleiłam.

Całość uzupełniłam kolorowymi wstążkami z rypsu (według mnie są najszlachetniejsze i pięknie wyglądają)

Życzę miłego oglądania kochani i do usłyszenia wkrótce...:)
Marta







9 komentarzy:

  1. Śliczna dekoracja! Urocza kompozycja, piękna kolorystyka. W pierwszej chwili myślałam, że to jest haft wstążeczkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że znowu nadajesz...Dekoracja wyszła super ...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna ozdoba, śliczne róże, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, zaskoczona jestem taki rozwiązaniem, na początku sądziłam, że to haft wstążeczkowy :) wyszło nietuzinkowo, niezwykle. Wspaniała praca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i przede wszystkim własnoręcznie wykonane! Pozdrawiamy serdecznie - Oświetlenie LED LABS

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna dekoracja. Te róże jak żywe. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie to wygląda :) takie trochę retro, z klimatem i duszą :) piękne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, zawsze czytam je z ogromną radością.