wtorek, 22 sierpnia 2017

Różane dekoracje....

No tak...trochę mnie nie było :)
W tym czasie dużo się działo...nadrobić straconego czasu raczej się nie da, ale myślę, że i tak troszkę Wam pokażę...
Dzisiaj...różana ozdoba na ścianę...przy czym nie jest to łapacz i nie jest to haft...popatrzcie...


Całość wykonana na hafciarskim tamborku, na tkaninie  w 100% lnianej z wyraźnymi wątkami.
Z masy plastycznej, malowane róże osadziłam na fastrygowanej firance i przycięłam do odpowiedniego kształtu, potem wszystko przykleiłam.

Całość uzupełniłam kolorowymi wstążkami z rypsu (według mnie są najszlachetniejsze i pięknie wyglądają)

Życzę miłego oglądania kochani i do usłyszenia wkrótce...:)
Marta







14 komentarzy:

  1. Śliczna dekoracja! Urocza kompozycja, piękna kolorystyka. W pierwszej chwili myślałam, że to jest haft wstążeczkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że znowu nadajesz...Dekoracja wyszła super ...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna ozdoba, śliczne róże, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, zaskoczona jestem taki rozwiązaniem, na początku sądziłam, że to haft wstążeczkowy :) wyszło nietuzinkowo, niezwykle. Wspaniała praca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i przede wszystkim własnoręcznie wykonane! Pozdrawiamy serdecznie - Oświetlenie LED LABS

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna dekoracja. Te róże jak żywe. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie to wygląda :) takie trochę retro, z klimatem i duszą :) piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale wygląda ta dekoracja. Kwiaty wyglądają jak żywe!

    OdpowiedzUsuń
  9. In this manner my associate Wesley Virgin's story launches in this shocking and controversial video.

    You see, Wesley was in the military-and soon after leaving-he unveiled hidden, "mind control" secrets that the CIA and others used to obtain whatever they want.

    As it turns out, these are the EXACT same SECRETS lots of celebrities (notably those who "come out of nowhere") and elite business people used to become rich and famous.

    You've heard that you only use 10% of your brain.

    That's really because the majority of your brain's power is UNCONSCIOUS.

    Perhaps that thought has even occurred INSIDE OF YOUR own mind... as it did in my good friend Wesley Virgin's mind seven years ago, while driving a non-registered, garbage bucket of a car with a suspended license and in his pocket.

    "I'm absolutely fed up with living paycheck to paycheck! When will I get my big break?"

    You took part in those thoughts, am I right?

    Your success story is waiting to happen. You need to start believing in YOURSELF.

    Watch Wesley Virgin's Video Now!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne dodatki z charakterem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystka tak pięknie wyhaftowane że szok. Super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, zawsze czytam je z ogromną radością.