poniedziałek, 4 listopada 2013

Barwy świąteczne.....muffiny i gwiazdeczki....

Dzisiaj w zasadzie tyko fotki......nie żebym nie miała o czym mówić, ale czy mówienie o mojej twórczości będzie fajne? Chyba wolę pokazać fotki i tyle. A wiec kilka zawieszek, które są jakby kontynuacją poprzednich, ale jednak w bardziej świątecznej kolorystyce. Pojawiły się też nowe kształty-gwiazdki i nowe motywy-domki.
Wszystko oczywiście delikatnie mieni się pyłem brokatowym :)
Zapraszam do oglądania :)
Mam nadzieje, że nie zanudziłam Was taką ilością  fotek :)))
Dziękuję za Wasze wszystkie komentarze i za to, że jesteście,
ściskam mocno, Marta
P.S.
A jakby ktoś chciał, to może zajrzeć TU  na zakupy :)

17 komentarzy:

  1. To i ja dużo pisac nie będę są oryginalnie odlotowe pozdrawiam ciepło Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodkie te muffinki. I nowe kształty mi się bardzo podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie zanudzasz! Oglądam niezmiennie z rozdziawioną buźką;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne ozdoby:) Przyjemnie jest oglądać takie piękne prace więc nie zanudzasz:) A cieszysz me oko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne,będę,"małpowac' MOGĘ?

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne sa pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalne i pomysłowe są Twoje prace. Też kocham koronki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz bardziej się rozkręcasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, chcę już grudzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie to ładne! - te wszystkie Twoje zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością ogląda się tak piękne ozdoby. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, zawsze czytam je z ogromną radością.