czwartek, 3 stycznia 2013

A gdyby tak....




A gdyby tak pozostać w atmosferze romantycznej?
Święta nastrajają nas tak nostalgicznie, żal byłoby z tego rezygnować gdy się kończą. O nie..... ja pewnie jeszcze długo pozostanę w takim nastroju, więc moja twórczość też.
A w związku z tym powstało kilka prac związanych z sypialnią lub łazienką jak kto woli.....
Romantyczne manekiny i zawieszki na komodę będą towarzyszyć  nam zawsze, tak jak koronki z których są wykonane, więc....oto one:



                                                        
 
A zawieszki serduszka z koronkowym wzorem świetnie sprawdzają się też
 w łazienkach w stylu retro :)


W tej konwencji powstała też doniczka
i koronkowe fiszki.

                 






Miało być romantycznie, to będzie nadal...po jakimś czasie, dość długim buszowaniu w antykach na wiadomym portalu znalazłam to, czego szukałam...serwety lub firanki tematyczne, takie jakie nasze babcie wieszały w kuchni, takie z napisem "dzień dobry", "smacznego" czy "umyj ręce"
To była moja inspiracja......wiem też, że powstaną następne.
I to będzie dobry temat do następnego posta.
A tymczasem dwie, tabliczki na desce sosnowej, nie haftowane ręczniczki, ale w stylu "starociowym" i też można powiesić lub postawić jak ktoś woli. :)







                          Razem też wyglądają dobrze.

6 komentarzy:

  1. Taki romantyczny manekin bardzo by pasował do mojej sypialni :)
    Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekające są Twoje dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne sa te manekiny i tabliczki tez bardzo mi sie podobaja :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Romantycznie :) Bardzo mi się podobają te serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne serducha, a ten pojemnik z tą ozdobą prezentuje się fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, zawsze czytam je z ogromną radością.