środa, 30 października 2013

A może muffiny......?

Bardzo cieszy mnie, że podoba się Wam moja twórczość, choć te kolorowe zawieszki (mimo, że w
barwach świątecznych ) chyba nie tak do końca :))
Ale wierzcie mi na żywo prezentują się znacznie lepiej :)

Cieszę się, że polubiliście koniki gwiazdeczki :)))
W związku z tym będzie i jedno i drugie i jeszcze coś więcej.

Dzisiaj pokażę Wam serię mafinową, która idealnie komponuje się z poprzednimi zawieszkami z motywem konika.
Wszystkie  kolory są nieco przybrudzone co daje efekt schabby.
Popatrzcie, jeśli się Wam podobają, piszcie ( jeśli nie to oczywiście też  :))
Teraz tak niestety mam....dopadła mnie wena.
A może to magia moich ulubionych świąt sprawiła, że pomysły mnie dopadają, a gdy już mam ich tyle w głowie, to niestety tworzę ( jeśli można to tak nazwać :)))
A, że jestem w toku twórczym to troszkę Was zasypię fotkami :)))


No i zobaczcie,  kolekcja się powiększa, wszystko ładnie gra i pasuje do siebie utrzymane w tej samej kolorystyce i stylu.

 Ściskam serdecznie, życząc pięknej pogody na nadchodzący weekend :)
 Marta
P.S.
A jakby ktoś chciał, to może zajrzeć TU  na zakupy :)

17 komentarzy:

  1. Oj, zachwycasz:) Piękności tworzysz! Żeby była jasność - podobają mi się absolutnie wszystkie rzeczy, które tworzysz, kolorowe też:) No!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dzięki, kochana jesteś :)
      Ja się wcale nie skarżę, bo przecież nie wszystkim musi się podobać to samo :)
      Ściskam, Marta

      Usuń
  2. Mnie się wszystko podoba są super piękne i typowo świąteczne pozdrawiam cieplutko Maria

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapatrzyłam się na te cudeńka. Przepiękne rzeczy tworzysz. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak powstaje bardzo fajny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jak zwykle i bardzo ciekawe kolorystycznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się ten styl podoba:)Oj bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem fanką Twoich wyrobów,piękne klimatyczne i niezwykle apetyczne.Kolorystyka dzisiejszego zestawu zachwycająca:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne a muffinka bardzo mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są! Niezwykle oryginalne i stylowe :) Mi się podobają wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muffiny jak najbardziej dobrze komponują mi się ze świętami. Sliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ty masz pomysły! Z muffinkami...? Nie wpadłabym na to :) Super! I serduszko z konikiem też bardzo mi się spodobało... i reszta też niczego sobie...:)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach te kolory...czy to muffinki czy koniki w tej kolorystyce wyglądają niezwykle stylowo. Piękne zawieszki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te zawieszki, niezwykle klimatyczne. Miodzio :)
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na 'jesienne candy' na moim blogu jocart-pracownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Podaj mi kochana swój adres to ci kilka wyślę i sobie wybierzesz na przyszłość jakie bys chciała moj adres : artbona@t.pl buziaki ślę Marii
    P.S.
    piszę teraz bo potem w gąszczu komentarzy mi zaginie pamięć a jak ci są potrzebne to się podzielę na początek niewielką ilością ale podziele

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, zawsze czytam je z ogromną radością.