wtorek, 29 października 2013

Coś jeszcze......do wczorajszego posta...

No tak obiecałam coś jeszcze.....no to proszę.
Znowu będzie mało gadania....uraczę Was fotkami :)

Tego to dzisiaj mam dla Was sporo, bo ostatni weekend spędziłam dość pracowicie i nie mogę powiedzieć, że jedną nogą jestem już w tematyce świątecznej, bo dwoma i całą resztą.
A pomysły kłębią się i wymyślam na potęgę, więc się szykujcie.
Prawda jest taka, że po prostu nie mogłam się już doczekać żeby Wam pokazać......
Serduszka i medaliony z typowo świątecznymi motywami i kolorystyką .
Do łączenia w dowolne zestawy...jak się komu podoba

Są też koniki, choć w troszkę innej kolorystyce. Teraz z odrobiną błękitu....nadal pasują do kolekcji "konikowej" w stylu vintage.
 Pokażę jeszcze odświeżony projekt z zeszłego roku, który powędrował już do sklepiku pewnej pani.....bo musi zdążyć przed świętami :)
No i oczywiście wszystkie dekoracje będą do nabycia TU
Pozdrawiam wszystkich serdecznie, dziękuję że jesteście, Marta :)

18 komentarzy:

  1. O kurcze ja tu nie mogę do Ciebie wchodzić ,bo wychodzę pełna kompleksów;((
    Masz najpiekniejsze ozdoby na świecie;)Te ostatnie serducha ....ach słów mi brakło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam twoje rączki też dużo potrafią :) więc skąd te kompleksy ?

      Usuń
  2. Ale te wszystkie Twoje prace są cudowne,aż dech zapiera .Po prostu brak słów aby mi to skomentować takie slicznośći.Cuda,cuda po trzykroć cuda:)POzdrawiam zdolną autorkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne:)Nie wiem które ładniejsze:):Te odgrzewane-fajne takie zaszronione:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam pobiegałam troszku po Twoim królestwie i jestem pod ogromnym wrażeniem. Cudne rzeczy tworzysz. Koronkowe serduszka skradły moje serce. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te z gwaizdkami w naturalnych kolorach to mój wybór:) Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mistrzostwo świata! Zakochałam się w tych ostatnich:) Cuda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bardzo się cieszę, bo nie byłam pewna czy mi się nie opatrzyły :)

      Usuń
  7. No i koniki z błękitem spodobały mi się najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja też lubię ta koniki, są takie uniwersalne ; świąteczne i do dziecięcego pokoju mogą być i w ogóle...

      Usuń
  8. Koniki błękitne chyba najładniejsze, a te beżowe są jak świąteczne ciasteczka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękne te ostanie skradły moje serce pozdrawiam ciepło oraz zapraszam do mnie Maria

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak świątecznie :D patrzę na serduszka i pierniczki mi się zamarzyły :D Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo to ładne:) Zwłaszcza koniki i śnieżynki..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, zawsze czytam je z ogromną radością.