wtorek, 15 października 2013

W dziecięcym klimacie...i nie tylko...

Miało być jesiennie, a będzie dziecięco.....
Jakoś tak mi te jesienne klimaty do głowy nie wchodzą, choć uwielbiam jesień, nawet kocham :)
A, że od jakiegoś czasu jestem już jedną noga w tematyce świątecznej.....to chyba tak mi zostanie :)

W związku z tym powstało jeszcze kilka dekoracji,
choć jak zwykle u mnie nie będę się upierała, że są to dekoracje świąteczne.

Te dwa serduszka do dziecinnego pokoju, w zestawieniu moich, chyba ulubionych kolorów...niebieski z brązem.
Do tego kokardki...misiu i wózeczek. Można je połączyć z serduszkami z poprzedniego posta....
A oprócz tego mamy delikatne złote serduszka i kokardki  :) no i koronki.
Wszystko lekko w stylu shabby lub jak kto woli retro.
Te serduszka pojechały już do właścicielki, ale chętnych zapraszam od jutra do sklepiku : TU
Dzisiaj krótko i szybko, ale co tu dużo gadać niech się fotki bronią same :)
Ściskam ciepło wszystkich odwiedzających i zmykam na słoneczko :)
Marta

22 komentarze:

  1. Słodkie serducha:)Idealne do dziecięcego pokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne! Miło się na nie patrzy :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne wykonanie i bardzo estetyczne ja zapraszam również do mnie pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne:) Idealne w każdym calu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A z czego są wykonane te śliczne serduszka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonuję je ze styropianu, który przycinam do odpowiedniego kształtu i masy plastycznej.Pozdrawiam, Marta

      Usuń
  6. Przepiękne serducha! A ta niebieska koronka na nich... Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo klimatyczne....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze piękne cudeńka! Obserwuję
    http://beautifulsolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja myślałam, że to masa solna...świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby to była masa solna, to nie radziłabym takich dekoracji wieszać na dworze lub w łazience.
      Masa solna jest bardzo higroskopijna, co oznacza, że bardzo dobrze wchłania wodę, a co za tym idzie przy dużej wilgotności - rozpływa się :)

      Usuń
  10. Śliczne serduszka, koronki bardzo ciekawie prezentują się:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńka! I na choinkę mozna powiesić... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne i klimatyczne, lubię koronki:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze serducha :) Sama bym takie przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne wszystko idealne dopasowane kolorki i aplikacje :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, zawsze czytam je z ogromną radością.