czwartek, 11 lipca 2013

Tabliczka......na drzwi

Czy zastanawiałyście się kiedyś nad przebiegiem pracy twórczej?
Są wakacje, nic się nie chce, najchętniej siedziałybyście cały dzień w ogrodzie mocząc nogi ..... :)

Moje zamówienie przyszło dwa tygodnie temu......dość długo myślałam nad formą tej tabliczki.... miało być drzewo lub dom i konkretny napis...
Wiedziałam też, że zawiśnie na jednym z angielskich domów.
Chciałam wpisać się w klimat.....
Nim pojawił się pomysł.... było ciężko....ale gdy już miałam ogólny zarys.....świetna zabawa, ale....
Tabliczka powstała tak szybko, że sama się zdziwiłam :)
Jestem z natury tzw.sową, czyli lubię pospać rano, ale też posiedzieć w nocy, więc tworzę też w nocy....i tutaj pojawia się ciąg dalszy mojego ale......gdy dopadnie mnie pomysł (wena, natchnienie.....), wtedy nie sypiam też rano.
Wstaję bardzo wcześnie.....bo muszę dokończyć myśl..... Jestem tak podekscytowana, że nie mogę spać :)
I tu jestem skowronkiem :)
Chociaż, gdy dokona się dzieło..... z radością zasypiam.... nawet w środku dnia :)

Czy któraś z was zastanawiała się kiedyś nad przewrotnością naszego umysłu, któremu ekscytacja nie pozwala spać, a potem i tak wraca do swojego naturalnego rytmu :))))

Zobaczcie efekty mojej nocno-porannej pracy,
pozdrawiam serdecznie i wakacyjnie, Marta :)






27 komentarzy:

  1. to jest naprawdę piękne. też lubie sobie posiedzieć w nocy a rano pospać:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalna i piękna tabliczka! Nieźle to wykombinowałaś;)
    Ze mnie to jednak skowronek:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety mam coś takiego,ze jak kładę się spać,to do głowy przychodzą mi różne pomysły i projekty.Niestety to powoduje,ze nie mogę zasnąć ,a w głowie kołaczą się kolory,kształty i wzory.Rano szybciutko trzeba wstać,żeby coś zrobić,zacząć realizować;)I w taki sposób dzień się wydłuża,a noc skraca;)
    Co do Twoich prac Marta,to są przecudne,oryginalne i jedyne w swoim rodzaju.Takie Twoje ,nie kopiowane,a to lubię najbardziej;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dobrze rozumiem tę kotłowaninę myśli twórczej :)
      Ale przyznam, że mnie to podnieca, jest super...
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa i oryginalna, gratuluję trafionego pomysłu i dobrej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna i oryginalna praca.
    Ciekawe połączenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Od serca podziwiam - nie że nie pracuję, ale nic mi sie nie chce :)
    To znaczy tak - wylegiwać w fotelu pod parasolem promieni słonecznych :))))))))
    Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, u mnie z chęciami też nie do końca dobrze :)))

      Usuń
  7. Piękna, aż słow brakuje. Ja wpadłam w jakiś twórczy dołek. Tyle pomysłó, planów kilka dni temu, maszynę zniosłam specjalnie żeby się uczyć, a teraz nic :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!
    PS. Wpadnij do nas na WIANKOWE WYZWANIE http://addictedtocraftsblog.blogspot.com/2013/07/wiankowe-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpadlam przypadkowo, pobuszowalam, spodobalo mi sie tu u Ciebie wiec zostaje..."Wrzucam" Cie na pasek i bede odwiedzac :)
    Prace twoje sa sliczne i bardzo w moim klimacie.
    Pozdrowienia sle !

    OdpowiedzUsuń
  10. Tabliczka fantastyczna. Cudnie tu u Ciebie więc będę częściej bywać. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Marto, tabliczka jest piękna! Twoja praca po nocach przynosi nieziemskie efekty. Śliczne rzeczy tworzysz. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Po prostu brak słów....Pomysł i wykonanie super....Tabliczka inna niż wszystkie....Miłego tygodnia pa....

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna,niezwykle oryginalna tabliczka!Warto było niedospać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest naprawdę wspaniała :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna zawieszka!
    Dziękuję za udział w mojej rozdawajce!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również często tak mam, że najlepsze pomysły przychodzą nocą i stąd też jestem sową na cały etat...za to najmłodsza córka zdecydowanie jest skowronkiem i stąd też moje częste ziewanie w dzień, by znów ożywić się na noc :)
    a zawieszka bardzo oryginalna i podoba mi się zestawienie kolorów, niby nic odkrywczego a tak ładnie się prezentuje !

    Pozdrawiam serdecznie z Norwegii
    Munia

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytam i uśmiecham się bo dobrze rozumiem o czym piszesz :)) Wydaję mi się, że bez "kotłowaniny myśli twórczej" nie da się zrobić nic nowego i ciekawego. Uwielbiam ten stan podniecenia przed jakimś nowym wyzwaniem, a kiedy w końcu "złapię", poczuję temat to...klękajcie narody - idę jak burza :) i nie ma znaczenia że już 4 nad ranem a na 8 do pracy.
    Ekstra prace zrobiłaś! Bardzo podoba mi się połączenie ciemnego drewna z belą. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny temat. Mamy u siebie tabliczki przy dwiach bo drzwi ... brak :) ale jak widać tabliczki praktykujemy:) A co do natchnienia to jeśli jest pomysł noc, zmęczenie, niewyspanie nie mają znaczenia. Wszystko pcha od śwodka żeby skończyć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szyld jest kapitalny, podziwiam talent i pomysłowość :) pozdrawiam z mojego Bullerbyn

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, zawsze czytam je z ogromną radością.