czwartek, 28 lutego 2013

Pisanki...oj, czas!


A jednak, postanowiłam jeszcze coś napisać w kwestii pisanek...
Napisać...to, chyba nie, raczej pokazać :)
Troszkę się rozpędziłam i powstały nowe pomysły......oj sporo tego w głowie, więc część już zrealizowałam. Zrobiło się kolorowo :)
Tym razem nie zamierzam pisać dużo, popatrzcie więc, a ja chętnie poczytam Wasze komentarze :)
( jeśli oczywiście będziecie tak miłe )

A jeśli chcecie sobie poczytać lub pooglądać pisanki to zapraszam tu:
 http://srebrnaagrafka.pl/artykuly/15-oryginalnych-pomyslow-na-pisanki



No i kilka troszkę odmiennych .......  no a jakże .... koronkowych :)




Mam jeszcze w planach jakieś wygibasy na strusich, no i może jeszcze jakieś wianki ( w końcu jarmark w Szreniawie przede mną, pisałam o tym w poprzednim poście ), ale to troszkę później :)
A więcej fotek w galerii.

No i mam, miał byś koniec z pisankami, a tu wpadło nowe zamówienie.
I tak dla Angeliki powstały pisanki w biało-kremowym odcieniu z perłową przecierką.
Wyszły dość eterycznie :)


14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne jaja no i te potluczone też mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Bardzo oryginalne jaja sobie robisz :))) To potłuczone - faktycznie zatrzymałam na nim oko najdłużej, piękna dekoracja, do tego trochę mchu, bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te białe zabieram... nikt nie widzi??? :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne są Twoje pisanki oraz wszystkie prace :) Jestem bardzo ciekawa materiału na którym odciskasz swoje koronki, ponieważ bardzo mnie zaintrygowały Twe wytwory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za uznanie :)
    A odpowiedź na pytanie jest prozaiczna: zazwyczaj korzystam z mas plastycznych samoutwardzalnych :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful eggs, like a jewel,
    ciao Marina

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale,te ostatnie lupki z jajek w czarnym kolorze i te biale z koronka wybieram! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jajka prześliczne,ale stusia skorupa jest cudna !Gratuluję pomysłowości!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne jajeczka. Te białe w koronkach urzekające. Podziwiam Twoje zdolności!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Dziewczyny, zawsze z ogromną radością czytam komentarze od Was.
    Dzięki temu też, wiem co u Wam się podoba i bardzo mnie to inspiruje
    (bo przecież pochwały uskrzydlają) :)
    Do usłyszenia w wiosennych nowinkach, Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie pisanki (z poprzednich postów też) są zachwycające ♡
    Genialne wygibasy na strusich! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj jak dobrze, że ja mam jeszcze z ubiegłych lat, bo ten marzec mi nie pozwoli na nowe szaleństwa pisankowe ;)
    Twoje urocze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam serdecznie na moje pierwsze Candy :)
    http://eduszka.blogspot.com/2013/03/moje-piersze-candy.html

    Pozdrawiam bardzo serdecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, zawsze czytam je z ogromną radością.