niedziela, 11 listopada 2012

Miały być koronki......

Miały być koronki....

i coś. Owszem długo zastanawiałam się skąd ta miłość do koronek? Odpowiedź wydaje się prosta: jest to miłość do tego co nasze, polskie, rodzime. Wprawdzie nie chodzi tu tylko o koronki, ale i róże, babcine bibeloty,starocie i wszystko to, co znajdę na pchlich targach, giełdach staroci, rupieciarniach..... Wiem, jestem strasznym szperaczem :) 
Uwielbiam szukać, choć nie tylko, może byłoby to zuchwalstwem, ale niczym człowiek renesansu ''tworzę'' tak wiele różności, że sama nie wiem co lubię bardziej, szperać czy ......
Głowa pełna pomysłów....

Jeśli chodzi o koronki to zacznę od tego, że cieszy mnie  wielki rozwój rękodzielnictwa w naszym kraju. Powstało tak wiele portali gdzie możemy znaleźć przepiękne cudeńka......Bardzo chcę pokazać chociaż kilka z nich:


Koronki i gęsie jajo,koronki świątecznie, praktycznie czy ozdobnie ?
Napiszcie, skomentujcie, co myślicie o koronkach w naszym życiu, przesiąkniętym
plastikiem, indyjskimi dodatkami i chińszczyzną....


Te prace wyszukałam na Srebrnejagrafce :) Bardzo mi się spodobały, więc postanowiłam je pokazać.
Swietne jest to różnorodne podejście do tematu. A jednak cały czas jest to koronka....



A ta skromna doniczuszka do ziół to moje dzieło :)

Więcej moich prac zobaczycie na:   www.srebrnaagrafka.pl/sklep/martabw

Zapraszam :)













5 komentarzy:

  1. Witaj kochana w blogowym świecie. Cieszę się, że będziemy w nim razem raczkować:)
    Ja też uwielbiam koronki. Mam ich sporo. Ostatnio dostałam woreczek starych koronek od teściowej:) Nieraz używam w pracach decoupage ale na pełną odsłonę czekają aż zgłębię tajniki mojej maszynki do szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, przebiegłam się po Twoim blogu i jestem zachwycona!! Piękne rzeczy tworzysz.. te serca.. i pisanki!! no genialne po prostu.. PIĘKNIE!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że zajrzałaś też do galerii :)
    Już niedługo opublikuję posta wielkanocno-pisankowego,więc zapraszam, pozdrawiam i do usłyszenia, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę coś takiego! Piękne! Rewelacyjne! Kurcze, po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj w blogowym świecie i w świecie babcinych koronek- To cudowny świat pełen wspomnień i nostalgii , uroczy za którym się wzdycha i tęskni.
    Jak Ty kocham koronki i lubię z nimi pracować:)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, zawsze czytam je z ogromną radością.