poniedziałek, 23 listopada 2015

Już za chwileczkę....

Oj dzisiaj...jak to przed Świętami...niespodzianki :)

Wreszcie mogę pokazać Wam kilka fotek z mojego biura, którego otwarcie planuję już wkrótce...(za tydzień...no góra dwa :)))
Ale właśnie wróciłam i mam w telefonie świeżutkie fotki....
Zobaczcie...Będzie troszkę po domowemu, ale kto powiedział, że buro nie może być przytulne?

Oj, wiem że jeszcze nie wszystko gotowe (brakuje listew, lamp, dodatków...), kto sam robił remont, ten wie ile to pracy (po godzinach)....
ale co tam...już i tak cieszę się tak bardzo... już coś widać, a jak zobaczycie na fotkach roboczych...to w zasadzie wszystko robione było własnoręcznie  :)

A jak Wam się podoba ????





Lubie też sobie popatrzeć na foty z robót, ależ to było ...  :)




Cała relacja...czyli gotowe na cacy biuro...już wkrótce. :)

A ja przypominam jeszcze o Candy...jeszcze czas ...do 16 grudnia :)
LINK: http://coronki.blogspot.com/2015/10/swiateczne-candy.html

Ściskam serdecznie, Marta

17 komentarzy:

  1. Ale będzie pieknie. Umywalka super!

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNIE! Nie wychodziłabym stamtąd do domu w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaa, podoba mi się ten klimacik! Czekam na resztę zdjęć :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Efekt końcowy na pewno będzie genialny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. siwietnie to juz wyglada a co bedzie potem... , fajna ta umywalka chciałanym tak umocowana w swojej łazience

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta ściana surowej cegły. Ja bym to zostawił w takim stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, cudowny klimat:) Zazdraszczam biura w takiej oprawie:) Będzie się działo, pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się niesamowicie!:-) Z niecierpliwością czekam na końcowy efekt:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Decha pod umywalką robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pracować w takich wnętrzach to tylko sama przyjemność. Już na tym etapie wygląda wspaniale. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się prezentuje. Ta umywalka ciekawie wygląda :) A i te ściany z cegły powiem szczerze, że dodają uroku, pozostawienie jej w takim stanie było by ciekawe.. :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajnie,uwielbiam efekt cegieł, cały klimat jest super

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny klimat! Uwielbiam takie pomieszczenia. Oby Ci się tam dobrze pracowało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega klimatyczne wnętrze! Mam nadzieję, że też się kiedyś dorobię takiego biura! No i przede wszystkim super efekt cegły!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo klimatyczne i stylowe - szczególnie kanapa

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się ciekawie :) Ja podczas swojego remontu kupiłem włoskie meble bo bardzo lubię ten lekko surowy styl :) Ale twoja kompozycja pewnie będzie przemyślana i spójna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, zawsze czytam je z ogromną radością.