piątek, 14 listopada 2014

Na jesień....słonecznie .....

Tak na jesień brakuje nam słońca, choć tegoroczna bardzo nas rozpieszcza :)
Jest pięknie ciepło i czasem nawet słonko gdzieś się pojawia...:)
Mimo to nie dziwi mnie zamiłowanie do jasnych przedmiotów.
Ostatnio miałam kilka zamówień na zegary...w tym właśnie na zegar żółty.
Tym razem coś niecoś zmieniłam, wyszedł modny , w stylu ombre....
Zegar z koronką, z ozdobnymi cyferkami, lekko zgrzebny, taki jakby niedorobiony ( z celowym efektem )





 A ten drugi prawie klasyczny, na grubym podkładzie biało brązowy, z delikatnymi postarzeniami na tarczy....
Oczywiście tez koronkowy.




Życzę miłego weekendu, ściskam, Marta :)

8 komentarzy:

  1. Piękne zegary, takie "inne" w pozytywnym sensie:-) Mi brakuje słonka i to ogromnie, już wolałabym żeby było chłodniej, ale z niebieskim niebem i słonkiem:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich zegarów jeszcze nie widziałam. Tego nie kupi się w zwykłym sklepie..
    Bardzo fajny pomysł. Drugi rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba bardzo ładne. :) Pielęgnujmy słonko w sercu, łapmy każdą radosną chwilę. Ot choćby tę przeżytą na oglądaniu Twoich cudeniek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowo, gratuluję ;) Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja cały czas choruje na ten Twoj zegar! Kiedyś sobie go kupie bo nie mogę się na niego napatrzec! Bajeczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne te zegary - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te zegary :) Idealne do kuchni (moim zdaniem ;) )
    Zapraszam po nominację http://babaja-aga.blogspot.nl/2014/11/liebster-blog-award-odpowiadam.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Od razu mi się jaśniej w pokoju zrobiło od Twojego słoneczka :)
    Ale ten drugi uśmiecha się do mnie szeroko. Ten gruby podkład jest świetny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, zawsze czytam je z ogromną radością.