sobota, 18 października 2014

Dekorowanie......



Czy obrazki muszą wisieć tylko w przestrzeni dziennej...?
Ja uwielbiam dekorować obrazkami.......łazienki.
Już wcześniej pokazywałam łazienkę ze ślicznymi akwarelkami, z motywami kaczek, które stoją na półce...
Tu ich nie wieszałam, bo przecież stojący obrazek, w ładnej ramce też świetnie wygląda....


Jako kolejna poszła łazienka niebieska....długo szukałam, tematu który pasowałby mi, tak bez żadnego "ale".
Wiedziałam na pewno, że musi to być motyw morski....
I tym sposobem po wielu przymiarkach padło na ryby......jako pierwsze zawisły rybki szkliwione, niebieskie, były ładne, ale to jeszcze nie było to....
Potem w tym samym miejscu zawisły rybki w towarzystwie roślin morskich.....prześlicznie haftowane......ale......nadal nie to.....















Aż wreszcie przyszła kolej na inny format.
A historia była taka....pomagałam Mamie w remoncie łazienki (fotorelacja następnym razem :)
i postanowiłam, w ramach prezentu zrobić do owej łazienki obrazek......ale przecież trzeba zobaczyć jak wygląda na ścianie....no więc moja ściana ku temu była najlepsza :)
Przymierzyłam......no i cóż pasował mi świetnie....
A teraz muszę zrobić drugi.....dla siebie :))))


No....więc biegnę zabrać się do roboty....
Ściskam Was mocno, Marta :)

9 komentarzy:

  1. Świetny obrazek! U mnie też by pasował :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie pasuje idealnie. Muszę pomyśleć o jakichś obrazkach do moje łazienki, chociaż wydaje mi się, ze to pomieszczenie w moim mieszkaniu jest zbyt małe na takie ozdoby:( Ale zobaczymy. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta rybka. Dobrze widzę, że wypukła? I mi by się przydała bo moja, płaska już mi się znudziła :))

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie raczej niebieska :) Ślicznie Ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne mebelki drewniane, jestem wielbicielką drewna w łazience a u ciebie bardzo się fajnie komponują z "rybnymi" ozdobami :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, zawsze czytam je z ogromną radością.