poniedziałek, 23 czerwca 2014

SZAFKI ŁAZIENKOWE.....JAK NOWE

I znowu jestem......choć troszkę mnie nie było.....:(
Przyznaję, że czas był raczej stracony.....
Niemniej jednak coś udało mi się zrobić...twórczo popracować....
Efekty może niezbyt spektakularne, ale pokażę Wam dwie, a w sumie trzy szafki, które ostatecznie znalazły swoje miejsce w mojej łazience.

Dwie szafeczki-stoliczki nocne, odziedziczone po dziadkach oczyściłam i pomalowałam farbą, która daje efekt widocznego usłojenia.
Pierwotnie przykryte były dwoma blatami z białego marmuru, który ja zamieniłam na jeden blat ( kupiony i Ikea za 5zł na wyprzedaży resztek :)
Ta druga, kupiona na Allegro.....za jakieś grosze wpasowała się idealnie pod wiszącym kaloryferem....i taka miała być :)
Po gruntownym oczyszczeniu i pomalowaniu ( tym razem farbą kryjącą ), ozdobieniu szuflad motywami z szablonu i zamianie gałek na różyczki z Zara Home, była gotowa do wstawienia.
A i jeszcze blat ( ze względy na swą urodę ) został tylko zaolejowany.

 Ściskam Was bardzo serdecznie i do usłyszenia........:)
A teraz lecę nadrabiać zaległości u Was....:)
Marta

14 komentarzy:

  1. No, wreszcie pokazałaś szafeczki :-))
    Piękne są i chętnie bym Ci je podkradła :-) Tylko zdjęć mało!!
    uściski Marzena

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie fantastyczne! I fajnie, że już jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że jesteś....Super te szafeczki ....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne szafeczki, w ogóle łazienka królewska. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te szafki;) Zdecydowanie ładniejsze od tych, które można kupić w sklepie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne mebelki, wspaniale się prezentują :) Fajny blog prowadzisz :) Pozdrawiam i zapraszam Cię do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie prezentują się szafki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, nie mogę się napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, jakie piękne!Bardzo mi się podobają.Fajną macie łazienkę, uwielbiam skosy w architekturze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urzekły mnie te wzory na białej szafeczce... tak samo jak świetny pomysł skomponowania karmelu(?) z bielą ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem więcej, nie dosyć, że wyglądają jak nowe to są po prostu piękne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, zawsze czytam je z ogromną radością.